Hier vind je antwoorden op de veelgestelde vragen over de implementatie en inrichting van onze financiële administratie-diensten. Heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op!
Het begint allemaal met een onboardingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontmoet je je persoonlijke relatiebeheerder, die samen met jou de specifieke behoeften van jouw vereniging bespreekt en alle benodigde informatie verzamelt om de inrichting van je financiële administratie te starten.
We bieden een breed scala aan administratieve diensten, waaronder inkoop / verkoop facturen inboeken, betalingen klaarzetten, bank -en kasmutaties verwerken, algemene controle, jaarbalans opmaken en afletteren.
Er zijn ook eventueel nog optionele diensten beschikbaar zoals: Loonadministratie, subsidieaanvragen, contributie inning en facturen opmaken (Sponsorfacturen, sancties en overige).
Indien jou wensen/behoeftes heeft welke niet terug te vinden zijn op deze brochure, kun je zich altijd vrij voelen om contact op te nemen. Voor overige wensen zullen wij altijd intern onderzoek kunnen doen om te kijken of wij jou toch kunnen ontzorgen.
We beginnen met het opschonen van de cijfers van het vorige boekjaar. Onze experts maken een grondige analyse van de voorgaande jaren en stellen een startbalans op. Eventuele achterstanden worden ook verwerkt, zodat je administratie weer op orde is.
Samen met jou richten we het all-in-one platform SB+ van AFAS in, zodat je administratie efficiënt wordt verwerkt. We zorgen ook voor een bankkoppeling, zodat banktransacties automatisch in de administratie worden verwerkt. Dit bespaart je veel tijd!
De klantacceptatie is een belangrijke stap om een succesvolle samenwerking te waarborgen. Dit houdt in dat we rekening houden met de sanctieregelgeving voor financiële instellingen. Hiervoor hebben we enkele documenten nodig, zoals de verificatie van de UBO’s (Ultimate Beneficial Owners), ID-kaarten van alle bestuurders, bankafschriften en jaarstukken van de afgelopen drie jaar.
Naast de standaarddiensten bieden we ook optionele diensten zoals loonadministratie, subsidieaanvragen, contributie-inning en het opmaken van sponsorfacturen, sancties en overige facturen. Heb je andere wensen? Laat het ons weten, we denken graag mee!
Wij zetten betalingen voor je klaar, maar het bestuur blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de uiteindelijke goedkeuring en uitvoering van betalingen. Wij helpen je ook bij het verwerken van bankmutaties op de juiste grootboekrekening en controleren grootboekrekeningen op fouten en risico’s.
Ontzorg jouw vereniging vandaag nog met de uitgebreide oplossingen van NIKKI voor contributie-inning, zakelijk beheer en administratie. NIKKI is erop gericht financiële drempels te verlagen en onnodige tijdverspilling te minimaliseren!