Meest gestelde vragen voor administratie
Ontdek antwoorden op meest gestelde vragen en maak kennis met onze oplossingen voor jouw zorgen.
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze administratieve diensten.
We bieden een breed scala aan administratieve diensten, waaronder inkoop / verkoop facturen inboeken, betalingen klaarzetten, bank -en kasmutaties verwerken, algemene controle, jaarbalans opmaken en afletteren.
Er zijn ook eventueel nog optionele diensten beschikbaar zoals: Loonadministratie, subsidieaanvragen, contributie inning en facturen opmaken (Sponsorfacturen, sancties en overige).
Indien jou wensen/behoeftes heeft welke niet terug te vinden zijn op deze brochure, kun je zich altijd vrij voelen om contact op te nemen. Voor overige wensen zullen wij altijd intern onderzoek kunnen doen om te kijken of wij jou toch kunnen ontzorgen.
Onze samenwerking met AFAS biedt jouw vereniging het voordeel van een naadloos beheerde administratie. Met het betrouwbare AFAS SB+ systeem regelen wij alles, zodat jij altijd beschikt over up-to-date financiële informatie. Wij zorgen ervoor dat het administratieve proces soepel verloopt, zo kun jij je richten op het besturen van jouw vereniging, terwijl wij de rest uit handen nemen.
Op dit moment voeren we een pilot uit in samenwerking met de Gemeente Amsterdam, waarbij de eerste 10 verenigingen onze diensten voor het eerst mogen testen.
We verwachten dat de pilot eind volgend jaar succesvol zal worden afgerond. Tegen die tijd zullen we de resultaten evalueren en, op basis van de positieve feedback die we tot nu toe ontvangen, hopen we onze diensten breder beschikbaar te stellen aan andere verenigingen.
De eerste stap is eenvoudig: neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. We bespreken jouw behoeften en kijken samen hoe NIKKI jouw vereniging het beste kan ondersteunen. Na dit gesprek stellen we een voorstel op dat is afgestemd op jouw specifieke situatie.
Bij NIKKI hechten we veel waarde aan persoonlijk contact en open communicatie. Je hebt altijd een vaste contactpersoon die jouw vereniging door en door kent. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en waar nodig, persoonlijke afspraken. We zorgen ervoor dat je altijd snel en duidelijk antwoord krijgt op je vragen.
De overstap naar NIKKI Administratie verloopt soepel en persoonlijk. We starten met een kennismakingsgesprek om jouw specifieke wensen en de huidige administratie goed te begrijpen. Daarna maken we samen een duidelijk stappenplan voor de overgang. Tijdens het hele proces staan we je bij, zorgen we voor een soepele overstap, en beantwoorden we al je vragen.
Bij NIKKI zorgen we ervoor dat je altijd inzicht hebt in de financiële status van jouw vereniging door je een persoonlijke inlog te geven. Hiermee heb je op elk moment toegang tot een overzichtelijke en actuele weergave van alle financiële gegevens. Zo kun je eenvoudig de stand van zaken volgen, rapportages bekijken en snel beslissingen nemen, zonder dat je zelf diep in de administratie hoeft te duiken.
Ontvang een e-mail met alle informatie over NIKKI.
Ontzorg jouw club vandaag nog!
Ontzorg jouw vereniging vandaag nog met de uitgebreide oplossingen van NIKKI voor contributie-inning, zakelijk beheer en administratie. NIKKI is erop gericht financiële drempels te verlagen en onnodige tijdverspilling te minimaliseren!