Wij ontzorgen u met Financiële administratie

We begrijpen dat veel verenigingen worstelen met de toenemende financiële en administratieve lasten. Dat is precies waar wij bij NIKKI in beeld komen. Wij nemen deze zorgen uit handen, zodat jullie je volledig kunnen focussen op wat écht belangrijk is: de vereniging en haar leden.

Samen met AFAS bieden we de beste administratieve ondersteuning, zodat alles soepel en overzichtelijk verloopt. Dankzij de kracht van AFAS SB+ beheren we je volledige administratie en heb je altijd realtime inzicht in de financiële situatie van je vereniging. Zo hou je grip op de cijfers, zonder dat het extra tijd en moeite kost.

Financiële administratie

Onze administratieve diensten

Bank- en kasmutaties

Bankmutaties verwerken op de juiste grootboekrekening.

Betalingen klaarzetten

Betalingen klaarzetten, het bestuur blijft te allen tijden zelf verantwoordelijk voor betalingen.

Inkoop- en verkoopfacturen inboeken

Inboeken en accorderen van facturen op basis van bekende afspraken. Bonnen worden ingestuurd middels scan en herken functie van AFAS.

Jaarbalans opmaken

Eind van het boekjaar zal de balans worden opgemaakt. Desgewenst zijn tussentijdse balans-, winst- en verliesrekeningen ook mogelijk.

Afletteren

NIKKI zorgt voor efficiënt afletteren, waarbij betalingen en facturen zorgvuldig worden gekoppeld en gecontroleerd.

Boekhoudsoftware

NIKKI beheert uw administratie met de boekhoudsoftware AFAS SB+.

Hoe start het proces van de implementatie?

Het begint allemaal met een onboardingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontmoet je je persoonlijke relatiebeheerder, die samen met jou de specifieke behoeften van jouw vereniging bespreekt en alle benodigde informatie verzamelt om de inrichting van je financiële administratie te starten.

Wat voor diensten biedt NIKKI op het gebied van financiële administratie?

We bieden een breed scala aan administratieve diensten, waaronder inkoop / verkoop facturen inboeken, betalingen klaarzetten, bank -en kasmutaties verwerken, algemene controle, jaarbalans opmaken en afletteren.

Er zijn ook eventueel nog optionele diensten beschikbaar zoals: Loonadministratie, subsidieaanvragen, contributie inning en facturen opmaken (Sponsorfacturen, sancties en overige).

Indien jou wensen/behoeftes heeft welke niet terug te vinden zijn op deze brochure, kun je zich altijd vrij voelen om contact op te nemen. Voor overige wensen zullen wij altijd intern onderzoek kunnen doen om te kijken of wij jou toch kunnen ontzorgen.

Wat gebeurt er met het vorige boekjaar?

We beginnen met het opschonen van de cijfers van het vorige boekjaar. Onze experts maken een grondige analyse van de voorgaande jaren en stellen een startbalans op. Eventuele achterstanden worden ook verwerkt, zodat je administratie weer op orde is.

Moet ik iets doen voor de bankkoppeling?

Samen met jou richten we het all-in-one platform SB+ van AFAS in, zodat je administratie efficiënt wordt verwerkt. We zorgen ook voor een bankkoppeling, zodat banktransacties automatisch in de administratie worden verwerkt. Dit bespaart je veel tijd!

Wat is klantacceptatie en waarom is het nodig?

De klantacceptatie is een belangrijke stap om een succesvolle samenwerking te waarborgen. Dit houdt in dat we rekening houden met de sanctieregelgeving voor financiële instellingen. Hiervoor hebben we enkele documenten nodig, zoals de verificatie van de UBO’s (Ultimate Beneficial Owners), ID-kaarten van alle bestuurders, bankafschriften en jaarstukken van de afgelopen drie jaar.

Wat zijn de optionele diensten die ik kan afnemen?

Naast de standaarddiensten bieden we ook optionele diensten zoals loonadministratie, subsidieaanvragen, contributie-inning en het opmaken van sponsorfacturen, sancties en overige facturen. Heb je andere wensen? Laat het ons weten, we denken graag mee!

Wat gebeurt er met betalingen?

Wij zetten betalingen voor je klaar, maar het bestuur blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de uiteindelijke goedkeuring en uitvoering van betalingen. Wij helpen je ook bij het verwerken van bankmutaties op de juiste grootboekrekening en controleren grootboekrekeningen op fouten en risico’s.

Heeft u nog vragen?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Een sectie divider, dit is een lijn die aangeeft dat het de bovenkant van de sectie is.

Download onze brochure!

Voorblad - NIKKI Financiële administratie brochure

Klanten referenties

Lees wat onze klanten over ons zeggen.

"NIKKI maakt het waar! Bijna 100% aan contributie ontvangen vorig seizoen en ook dit jaar loopt het weer als een trein, zonder inspanning vanuit onszelf!"

SV Reeshof

Penningmeester

"NIKKI ontzorgd ons op een professionele en adequate wijze"

VV Brabantia

Penningmeester

"Nog nooit hebben alle leden zo snel betaald, NIKKI ontzorgt ons enorm."

Be Quick '28

Penningmeester

"Elk voordeel heeft een nadeel, maar NIKKI kent geen nadelen."

HVV Laakkwartier

Penningmeester

"NIKKI ontzorgt ons door de contributiegelden te innen"

GVV Geldermalsen

Penningmeester

"Met NIKKI is het innen van de contributie een (scheidsrechters) fluitje van een cent."

SCG'18

Penningmeester

"Met NIKKI kun je makkelijk ver komen."

VV Zeeburgia

Penningmeester

"NIKKI is als een perfecte spitz, trefzeker als het om contributie inning gaat."

SV Valkenswaard

Penningmeester

"RVVH vertrouwt op NIKKI voor een vlekkeloze contributie inning, keer op keer."

RVVH Ridderkerk

Penningmeester

"NIKKI is onze betrouwbare doelman en slot op de deur, waardoor wij vooruit kunnen spelen."

ASV Wartburgia

Penningmeester

"Vriendelijk, professioneel, korte communicatielijnen en succesvol. NIKKI scoort als het gaat om het innen van contributie."

RVV LMO

Penningmeester

"Dankzij NIKKI zijn wij ervan verzekerd dat bijna 100% van de contributie binnen komt! Kortom, met NIKKI zijn we ontzorgd."

Alphense Boys

Penningmeester

Een sectie divider, dit is een lijn die aangeeft dat het de onderkant van de sectie is.

Ontvang een e-mail met alle informatie over NIKKI Admin.

Bedankt! Wij gaan zo snel mogelijk contact met u openemen!
Oops! Er ging iets mis, probeer het nogmaals of bel ons op +31 345 745 980.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze administratieve diensten.

Welke specifieke administratieve diensten biedt NIKKI aan voor verenigingen?

We bieden een breed scala aan administratieve diensten, waaronder inkoop / verkoop facturen inboeken, betalingen klaarzetten, bank -en kasmutaties verwerken, algemene controle, jaarbalans opmaken en afletteren.

Er zijn ook eventueel nog optionele diensten beschikbaar zoals: Loonadministratie, subsidieaanvragen, contributie inning en facturen opmaken (Sponsorfacturen, sancties en overige).

Indien jou wensen/behoeftes heeft welke niet terug te vinden zijn op deze brochure, kun je zich altijd vrij voelen om contact op te nemen. Voor overige wensen zullen wij altijd intern onderzoek kunnen doen om te kijken of wij jou toch kunnen ontzorgen.

Welke voordelen biedt de samenwerking tussen NIKKI en AFAS voor de administratie van verenigingen?

Onze samenwerking met AFAS biedt jouw vereniging het voordeel van een naadloos beheerde administratie. Met het betrouwbare AFAS SB+ systeem regelen wij alles, zodat jij altijd beschikt over up-to-date financiële informatie. Wij zorgen ervoor dat het administratieve proces soepel verloopt, zo kun jij je richten op het besturen van jouw vereniging, terwijl wij de rest uit handen nemen.

Hoe ervaren andere verenigingen de samenwerking met NIKKI Administratie?

Op dit moment voeren we een pilot uit in samenwerking met de Gemeente Amsterdam, waarbij de eerste 10 verenigingen onze diensten voor het eerst mogen testen.

We verwachten dat de pilot eind volgend jaar succesvol zal worden afgerond. Tegen die tijd zullen we de resultaten evalueren en, op basis van de positieve feedback die we tot nu toe ontvangen, hopen we onze diensten breder beschikbaar te stellen aan andere verenigingen.

Wat zijn de eerste stappen voor een vereniging die geïnteresseerd is in NIKKI Administratie?

De eerste stap is eenvoudig: neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. We bespreken jouw behoeften en kijken samen hoe NIKKI jouw vereniging het beste kan ondersteunen. Na dit gesprek stellen we een voorstel op dat is afgestemd op jouw specifieke situatie.

Hoe verloopt het contact en de communicatie tussen verenigingen en NIKKI?

Bij NIKKI hechten we veel waarde aan persoonlijk contact en open communicatie. Je hebt altijd een vaste contactpersoon die jouw vereniging door en door kent. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en waar nodig, persoonlijke afspraken. We zorgen ervoor dat je altijd snel en duidelijk antwoord krijgt op je vragen.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact met ons op, of bekijk de veelgestelde vragen voor extra informatie.

Ontzorg jouw club vandaag nog!

Ontzorg jouw vereniging vandaag nog met de uitgebreide oplossingen van NIKKI voor contributie-inning, zakelijk beheer en administratie. NIKKI is erop gericht financiële drempels te verlagen en onnodige tijdverspilling te minimaliseren!

Voetbalveld waarop de bal wordt afgetrapt