Meest gestelde vragen voor leden
Ontdek antwoorden op meest gestelde vragen en maak kennis met onze oplossingen voor uw zorgen. Eenvoudig en snel begrip voor een soepele ervaring.
Bent u een lid en heeft u vragen over bijvoorbeeld uw contributie of over uw betaling?
U kunt niet handmatig overmaken naar het rekeningnummer van Mollie, waarmee wij onze iDEAL-betaallinks versturen. U ontvangt dan het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt de iDEAL-betaallink vanuit de e-mail gebruiken voor de betaling van uw contributie.
Soms bent u nog contributie verschuldigd aan uw sportvereniging wanneer u (te laat) heeft uitgeschreven. Schrijf uzelf altijd schriftelijk uit via de website. Voor meer informatie kunt u altijd uw uitschrijfbewijs naar contributie@nikki.nl e-mailen, we kijken graag met u mee.
NIKKI werkt niet via automatische incasso. U krijgt van ons via e-mail een iDEAL-betaallink waarmee u uw contributie kunt betalen.
Indien u nieuwe contactgegevens wilt doorgeven kunt u een e-mail sturen naar contributie@nikki.nl. Wij passen dit graag voor u aan.
Het komt wel eens voor dat onze e-mail in uw spam box terecht is gekomen. Ook kan het zijn dat uw gegevens niet up-to-date zijn, u kunt dan een e-mail sturen naar contributie@nikki.nl. Wij passen het graag voor u aan!
Helaas mag NIKKI geen factuur voor u opmaken. De factuur kan bij uw eigen vereniging worden opgevraagd, met daar op de gegevens van uw sportvereniging.
Betaalmogelijkheden
U heeft diverse betaalmogelijkheden:
iDEAL: U ontvangt via e-mail een link om de contributie te voldoen aan uw sportvereniging. Via deze link wordt u doorgestuurd via Mollie naar een betaalpagina waar u vervolgens de contributie veilig kunt betalen met uw eigen bank. Heeft u het totale bedrag in één keer betaald, dan ontvangt u verder geen e-mails meer het komende seizoen. Heeft u gekozen voor een termijnbetaling, dan krijgt u iedere maand een e-mail met daarin een nieuwe iDEAL-betaallink voor de desbetreffende maand.
Bankoverschrijving: Liever zelf een betaling doen? U kunt het te betalen bedrag overmaken via uw online bankomgeving. Maak het bedrag over naar IBAN: NL68 RABO 0316 4041 01. Vermeld hierbij altijd uw lidnummer, anders wordt de betaling teruggestort en niet geregistreerd.
Contant: Het uitgangspunt is dat geldbewegingen via de bank plaatsvinden. Contant betalingsverkeer wordt zoveel mogelijk vermeden. Indien u contant wilt betalen, maak dan een afspraak. Er wordt altijd gevraagd om een verklaring voor de herkomst van het contante geld. Dit wordt administratief vastgelegd.
Wanneer u niet de financiële mogelijkheden heeft om contributie te betalen om uw kind te laten sporten, kunt u bij verschillende partijen een aanvraag doen voor een financiële bijdrage. Ga naar https://jeugdfondssportencultuur.nl/ om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Mocht u vragen hebben over de gang van zaken m.b.t. uw vereniging of over uw contributie? Dan kunt u bellen naar 0345 - 745 980 of een email sturen naar contributie@nikki.nl
Een lid van een vereniging die samenwerkt met NIKKI heeft de mogelijkheid om de contributie in maandelijkse termijnen te voldoen. Daarnaast is er ook de optie om de contributie in één keer te betalen.
We verwijzen u graag door naar de website van uw sportvereniging. Hierop staan alle juiste tarieven vermeld in combinatie met de regelementen omtrent de contributiegelden. Daarnaast kan het totaalbedrag ook opgebouwd zijn uit bijvoorbeeld: inschrijfgeld, vrijwilligersbijdrage, rode- en gele kaarten, boetes, kledingbijdrage, selectiebijdrage, wasgelden etc. In uw e-mail ziet u een specificatie van uw contributiebedrag.
Heeft u nog vragen?
Staat uw antwoord niet tussen de meest gestelde vragen? Neem contact met ons op voor meer informatie.
Ontvang een e-mail met alle informatie over NIKKI.
Ontzorg jouw club
vandaag nog!
Ontzorg jouw vereniging vandaag nog met de uitgebreide oplossingen van NIKKI voor contributie-inning, zakelijk beheer en administratie. NIKKI is erop gericht financiële drempels te verlagen en onnodige tijdverspilling te minimaliseren!
